álláshirdetés
Az Szabolcs- Szatmár-
Bereg Megyei Vöröskereszt irodai adminisztrátor munkatársat keres azonnali
kezdéssel!
A munkavégzés helye: Nyíregyháza
Főbb feladatok:
HR ügyintézés:
- a
munkaerő toborzás során állashírdetéseket, pályázati felhívásokat készít
és jelentet meg a kívánt fórumokon
- előkészíti
a munkaszerződés megkötéséhez szükséges dokumentumokat, biztosítja a
belépő tájékoztatását, a szükséges okiratokkal történő ellátását, majd az
okiratok elosztási rend szerinti továbbítását az illetékeseknek,
- az
alkalmazásban lévőkkel kapcsolatban nyilvántartásokat vezet és aktualizál,
- vezeti a
dolgozók szabadság-nyilvántartását, az éves szabadságukról értesítést ad
ki,
- ellenőrzi
az orvosi alkalmassági vizsgálatok érvényességét, szervezi a kötelező
orvosi vizsgálatokra történő beutalásokat
- végzi a
kilépő dolgozókkal kapcsolatos teendőket
Egyéb feladatok
- Bejövő
levelek, e-mailek, telefonhívások fogadása, üzenetek továbbítása
- Kimenő
levelek, dokumentumok előkészítése, iktatása, rendszerezése, archiválása
- Egyéb
adminisztratív feladatok ellátása
- Megbeszélések,
rendezvények szervezése, előkészítése, dokumentálása
- Kijelölt projektekben való részvétel
Elvárások:
·
Minimum középfokú végzettség (érettségi szükséges)
- magas
szintű MS Office (Word, Exel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlott
alkalmazói szint
- Önálló, gyors, precíz munkavégzési
képesség
- Jó
kommunikációs készség szóban és írásban
- Megbízhatóság,
- Terhelhetőség
- Jó problémamegoldó képesség
- Rugalmasság és képesség a határidők
betartására
- Mobilitás, „B” kategóriás jogosítvány
- Új
ismeretek megszerzésére való nyitottság
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
·
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- nyelvismeret
(preferált: angol/német)
- a
Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános
ismerete
- "B"
kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat)
- határozottság
- proaktivitás
- kommunikatív és csapatmunkában aktív személyiség
Jelentkezés feltételei, módja,
határideje:
Pályázati anyag összetétele:
- részletes
- 1 évnél nem régebbi, önarcképes - szakmai önéletrajz
- motivációs levél
(mely tartalmazza a fizetési igényt is)
Pályázati anyag benyújtásának módja:
Elektronikus úton, a szabolcsszatmarbereg@voroskereszt.hu e-mail címre.
Jelentkezés feltételei:
- Büntetlen
előélet
- minimum
középfokú iskolai bizonyítvány
- motivációs levél, önéletrajz
A munkába állás általános feltételei:
A munkavállaló személyi okmányainak, gépjárművezetői engedélyének, iskolai
végzettségét-, illetve a munkakör ellátása szempontjából releváns
szakképesítéseket igazoló dokumentumok bemutatása.
Jelentkezés határideje: 2023. szeptember 20.
Új hozzászólás