álláshirdetés

Az Szabolcs- Szatmár- Bereg Megyei Vöröskereszt irodai adminisztrátor munkatársat keres azonnali kezdéssel! 

A munkavégzés helye: Nyíregyháza

Főbb feladatok:

HR ügyintézés:

  • a munkaerő toborzás során állashírdetéseket, pályázati felhívásokat készít és jelentet meg a kívánt fórumokon
  • előkészíti a munkaszerződés megkötéséhez szükséges dokumentumokat, biztosítja a belépő tájékoztatását, a szükséges okiratokkal történő ellátását, majd az okiratok elosztási rend szerinti továbbítását az illetékeseknek,
  • az alkalmazásban lévőkkel kapcsolatban nyilvántartásokat vezet és aktualizál,
  • vezeti a dolgozók szabadság-nyilvántartását, az éves szabadságukról értesítést ad ki,
  • ellenőrzi az orvosi alkalmassági vizsgálatok érvényességét, szervezi a kötelező orvosi vizsgálatokra történő beutalásokat
  • végzi a kilépő dolgozókkal kapcsolatos teendőket

 

Egyéb feladatok

  • Bejövő levelek, e-mailek, telefonhívások fogadása, üzenetek továbbítása
  • Kimenő levelek, dokumentumok előkészítése, iktatása, rendszerezése, archiválása
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
  • Megbeszélések, rendezvények szervezése, előkészítése, dokumentálása
  • Kijelölt projektekben való részvétel

 

Elvárások:

·         Minimum középfokú végzettség (érettségi szükséges)

  • magas szintű MS Office (Word, Exel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlott alkalmazói szint
  • Önálló, gyors, precíz munkavégzési képesség 
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban 
  • Megbízhatóság,  
  • Terhelhetőség 
  • Jó problémamegoldó képesség 
  • Rugalmasság és képesség a határidők betartására 
  • Mobilitás, „B” kategóriás jogosítvány 
  • Új ismeretek megszerzésére való nyitottság

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent: 

·         Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat 

  • nyelvismeret (preferált: angol/német)
  • a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete
  • "B" kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat)
  • határozottság
  • proaktivitás
  • kommunikatív és csapatmunkában aktív személyiség

Jelentkezés feltételei, módja, határideje:

Pályázati anyag összetétele:

  • részletes - 1 évnél nem régebbi, önarcképes - szakmai önéletrajz
  • motivációs levél (mely tartalmazza a fizetési igényt is)

 

Pályázati anyag benyújtásának módja:

Elektronikus úton, a szabolcsszatmarbereg@voroskereszt.hu e-mail címre.

Jelentkezés feltételei:

  • Büntetlen előélet
  • minimum középfokú iskolai bizonyítvány
  • motivációs levél, önéletrajz

A munkába állás általános feltételei:

A munkavállaló személyi okmányainak, gépjárművezetői engedélyének, iskolai végzettségét-, illetve a munkakör ellátása szempontjából releváns szakképesítéseket igazoló dokumentumok bemutatása.

Jelentkezés határideje: 2023. szeptember 20.

Megosztás :

Új hozzászólás

 A hozzászólását sikeresen elküldte. Köszönjük!   Frissít
Hiba: Kérjük próbálja meg újra